söndag 12 augusti 2012

Tänder och himmelriket

Förlåt mig -jag har varit lite off. Lilltösen håller på att få sina första tänder och dom håller oss vakna på natten. Hon sover oroligt både dagtid och nattetid...vilket lämnar väldigt lite tid för mig att göra nånting...alls... Åh, jag är så trött -vi är ju vana vid att hon sover som en stock på natten och att hon sover sina goda fyra timmar under dagen... Nåväl, det är väl övergående bara dom där små risgrynen ploppar fram...! Där emellan allt tand-vak så försöker jag ge mig i akt med färgsättning. Alltid lika svårt med färger -men alltid lika underbart! Lite himmelskt varje gång man bläddrar ut den där solfjädern! :)

2 kommentarer:

  1. Nu är jag kanske sent ute med ett litet tips? Suger hon på napp? Då kan du lägga nappen lite i kylskåpet och ge efter en stund. Då blir det svalt och gott i munnen...lite som att ta kallt på en bula efter att man har ramlat. Hoppas det fungerar även för er! Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah -det var ju ett bra tips :) Tack! Dom har inte ploppat fram än, men hon har börjat sova bra igen tack och lov. Kanske har det lagt sig lite? Ska testa napp-i-kylen-tricket :)

      Radera