söndag 19 december 2010

Möblerar om nu igen...

Har möblerat om lite i sonens rum. Jag blir tokig på att gå här hemma och snörvla och inte orka åstadkomma nånting. Så nu, äntligen, bar vi runt på dom där möblerna som så länge varit på väg nån annanstans... Nu värker kroppen och jag känner mig febrig...det var kanske inte det smartaste draget ;) Men men...nu är det i allafall testat och känns som om det blev bra!
Jag har dessutom fått min nya kamera. Jag håller på att lära mig den nu och fotar allt som man kan tänkas fota. Det är roligt att äntligen ha en kamera som tar skarpa bilder ;) Den förra var så jätte trött och gammal och tog inte ens skarpa bilder...

Over and out! Nu ska jag vila lite...tror jag... ;)

4 kommentarer:

  1. hej o hå,

    krya på er där. hade skrivit en kommentar redan igår, men den försvann visst i cybervärlden. det får nog bli någon form av efter jul eller inför påsk-kaffe e och jag dyker upp på nån dag. kanhända springer vi på varann hos mor din nån dag före det.
    god jul på er och hälsa de dina så gott!

    /j. (som för en gångs skull ger sig till känna)

    SvaraRadera
  2. Hei,
    jeg digger dette rommet! Hva heter tapeten, og vet du hvor jeg kan få tak i den? Ønsker meg den i Norge....
    Finfin blog du har. ha en superfin jul!

    SvaraRadera
  3. Tapeten kommer från Sandbergs och heter Kaspar

    http://www.sandbergab.se/sv/produkter/tapeter/Kaspar%20%28NW%29/sortering/formsprak/9

    Du hittar den t.ex. här:

    http://www.tapetorama.se/

    Lycka till :)

    SvaraRadera