måndag 29 november 2010

Jul jul strålande jul

Bilder från Bo Bedre, via emmas designblogg
Bilder av norska fotografen Sandra Aslaksen, via emmas designblogg
...så blev det plötsligt jul igen? Första advent kom med racerfart och plötsligt doftar det glögg i hela huset och adventsstjärnorna lyser i fönstren. Varje år är det samma sak, julen kommer så plötsligt! Det är faktiskt mindre än en månad till jul! Det är NU vi ska njuta! :) Jag lovade mig själv att mentalt ta jullov efter onsdagen. Då slutar jag stressa och försöker ta dagen som den kommer. I år skall vi verkligen njuta av julfriden och försöka göra så lite som möjligt! Man måste få ladda batterierna ordentligt mellan varven...
Bilderna ovan visar precis det jag tycker att symboliserar min jul. Avskalat, vitt och grönt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar