söndag 9 maj 2010

Morsdagsönskan uppfylld




Mycket riktigt, jag hann fixa till lite i sonens rum idag :) NU är det nära, så gott som klart. Så gott som... Lite tavlor att hänga ännu, sy sittdyna till pinnsoffan... osv... Men nära, N Ä R A är det!! Fick ett underbart gammalt Marimekkotyg av min farmor idag, det hade varit hennes köksgardiner, jag gissar på 60, 70 talet nångång. Glömde faktiskt fråga, det måste jag komma ihåg att göra! Jag gillar sånt som bär på en historia :) SÅ gott som alla våra möbler är gamla. Antingen köpta på loppis eller ärvda av släktingar.

2 kommentarer:

  1. Nicklas Mattsson14 maj 2010 kl. 09:03

    Alltså det här e bara för snyggt! Tänk om man fick ha de sådär fint då man var liten :)

    SvaraRadera
  2. :) Ja vi ska hoppas att sonen tycker också när han växer upp!!

    SvaraRadera